Asystent ds. administracyjnych i handlowych
Dodane Czwartek, 04 Stycznia 2018, 9:34:19, ID ogłoszenia: 12911Opis ogłoszenia Asystent ds. administracyjnych i handlowych
Obecnie dla jednego z naszych klientów z branży budowlanej poszukujemy osoby na stanowisko:
ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNYCH I HANDLOWYCH
Lokalizacja: Rumia
Zadania i Obowiązki:
• Biurowe wsparcie handlowców,
• Zarządzanie korespondencją,
• Sporządzanie zestawień i rozliczeń pracowników w Excel,
• Przygotowywanie dokumentów do fakturowania oraz wystawianie faktur,
• Delegowanie zadań pracownikom,
• Zamawianie sprzętu ciężkiego na potrzeby działu,
• Zamawianie usług i części serwisowych,
• Dbanie o ważności dokumentów ( atesty, szkolenia, odbiory UDT, przeglądy techniczne itp.)
Wymagania:
• Preferowane wykształcenie techniczne,
• Doświadczenie w pracy w biurze min. rok,
• Umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
• Dobra znajomość programu Excel,
• Mile widziana znajomość programu AutoCad,
• Skrupulatność, samodzielność, własna inicjatywa, komunikatywność
Oferujemy:
• Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę,
• Pracę w pełnym wymiarze godzin,
• Wynagrodzenie stałe,
• Szkolenia,
• Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z opisem doświadczenia zawodowego na adres: gdansk@wyghr.pl z zaznaczeniem nr. ref: AS/RUM/HAN.
Opis ogłoszenia - Asystent ds. administracyjnych i handlowych
Obecnie dla jednego z naszych klientów z branży budowlanej poszukujemy osoby na stanowisko:
ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNYCH I HANDLOWYCH
Lokalizacja: Rumia
Zadania i Obowiązki:
• Biurowe wsparcie handlowców,
• Zarządzanie korespondencją,
• Sporządzanie zestawień i rozliczeń pracowników w Excel,
• Przygotowywanie dokumentów do fakturowania oraz wystawianie faktur,
• Delegowanie zadań pracownikom,
• Zamawianie sprzętu ciężkiego na potrzeby działu,
• Zamawianie usług i części serwisowych,
• Dbanie o ważności dokumentów ( atesty, szkolenia, odbiory UDT, przeglądy techniczne itp.)
Wymagania:
• Preferowane wykształcenie techniczne,
• Doświadczenie w pracy w biurze min. rok,
• Umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
• Dobra znajomość programu Excel,
• Mile widziana znajomość programu AutoCad,
• Skrupulatność, samodzielność, własna inicjatywa, komunikatywność
Oferujemy:
• Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę,
• Pracę w pełnym wymiarze godzin,
• Wynagrodzenie stałe,
• Szkolenia,
• Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z opisem doświadczenia zawodowego na adres: gdansk@wyghr.pl z zaznaczeniem nr. ref: AS/RUM/HAN.