Inspektor Wsparcia Sprzedaży

Dodane Środa, 16 Listopada 2016, 17:26:56, ID ogłoszenia: 7387
Do negocjacji
Inspektor Wsparcia Sprzedaży
Wyświetleń: 791

Opis ogłoszenia Inspektor Wsparcia Sprzedaży

Główne zadania:
- Kontrola rozliczeń zakładu:
o Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów
o Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług
o Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań
o Sprawdzanie dokumentacji przygotowanej do fakturowania
o Przygotowywanie raportów rozliczeniowych
- Wsparcie pracowników wytwórni w obsłudze klientów
- Pomoc organizacyjna dla wytwórni w procesach logistycznych
- Inne prace administracyjne i biurowe zlecone przez przełożonego

Wymagania formalne:
- Minimum wykształcenie średnie (preferowane o profilu ekonomicznym lub budowlanym)
- Doświadczenie w dziale wsparcia sprzedaży, obsługi klienta lub logistyki /transportu
- Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office (PowerPoint, Excel)
- Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem
- Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin w tygodniu roboczym

Oczekiwania interpersonalne:
- Staranność, dokładność i rzetelność w wykonywaniu zadań
- Samodzielność i aktywność w działaniu oraz wysoka kultura osobista
- Zaangażowanie w wykonywaną pracę i umiejętność pracy w zespole
- Umiejętności komunikacyjne, zdolność organizacji pracy własnej
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu

Opis ogłoszenia - Inspektor Wsparcia Sprzedaży

Główne zadania:
- Kontrola rozliczeń zakładu:
o Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów
o Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług
o Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań
o Sprawdzanie dokumentacji przygotowanej do fakturowania
o Przygotowywanie raportów rozliczeniowych
- Wsparcie pracowników wytwórni w obsłudze klientów
- Pomoc organizacyjna dla wytwórni w procesach logistycznych
- Inne prace administracyjne i biurowe zlecone przez przełożonego

Wymagania formalne:
- Minimum wykształcenie średnie (preferowane o profilu ekonomicznym lub budowlanym)
- Doświadczenie w dziale wsparcia sprzedaży, obsługi klienta lub logistyki /transportu
- Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office (PowerPoint, Excel)
- Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem
- Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin w tygodniu roboczym

Oczekiwania interpersonalne:
- Staranność, dokładność i rzetelność w wykonywaniu zadań
- Samodzielność i aktywność w działaniu oraz wysoka kultura osobista
- Zaangażowanie w wykonywaną pracę i umiejętność pracy w zespole
- Umiejętności komunikacyjne, zdolność organizacji pracy własnej
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu