Obsługa hotelu, Anglia - praca dla 2 dziewczyn

Dodane Środa, 24 Lutego 2016, 15:42:09, ID ogłoszenia: 4460
Do negocjacji
Obsługa hotelu, Anglia - praca dla 2 dziewczyn
Wyświetleń: 594

Opis ogłoszenia Obsługa hotelu, Anglia - praca dla 2 dziewczyn

Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego jest firmą zajmującą się rekrutacją pracowników oraz szkoleniami przygotowującymi na stanowisko pracy.
Aktualnie dla swojego irlandzkiego klienta poszukujemy pracownika na stanowisko:

OBSŁUGA HOTELU
Miejsce pracy: Hartoft, ANGLIA
Miejsce pracy dla 2 osób.

Wymagania:
- dobra znajomość j. angielskiego,
- chęć do podjęcia pracy na stałe,
- dyspozycyjność do rozpoczęcie pracy do zaraz.

Zakres obowiązków:
- prace porządkowe,
- obsługa gości hotelowych – praca na barze.

Warunki zatrudnienia:
- zatrudnienie w oparciu o irlandzką umowę o pracę,
- wynagrodzenie 350 £ brutto tygodniowo,
- czas pracy od 40 do 50 h tygodniowo,
- bezpłatne zakwaterowanie w pokojach jednoosobowych,
- bezpłatne wyżywienie,
- wsparcie w pierwszych dniach pracy,
- przygotowanie dokumentów aplikacyjnych w j. angielski,
- przygotowanie umów o pracę i innych formalności w j. angielskim.

Osoby zainteresowane oraz spełniające wymagania prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych do dnia 6.03.2016 roku w tytule wpisując OBSŁUGA HOTELU na maila praca@irkl.pl .

Zapraszam do kontaktu telefonicznego pod numer 535 995 195.
Prosimy również o dołączenie do CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 1997 nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami. Zgadzam się na przetwarzanie przez IRKL Sp. z o.o. moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”
Nasze oficjalne uprawnienia rekrutacyjne możecie Państwo zweryfikować w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia, gdzie jesteśmy zarejestrowani jako agencja zatrudnienia nr 10485.

Opis ogłoszenia - Obsługa hotelu, Anglia - praca dla 2 dziewczyn

Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego jest firmą zajmującą się rekrutacją pracowników oraz szkoleniami przygotowującymi na stanowisko pracy.
Aktualnie dla swojego irlandzkiego klienta poszukujemy pracownika na stanowisko:

OBSŁUGA HOTELU
Miejsce pracy: Hartoft, ANGLIA
Miejsce pracy dla 2 osób.

Wymagania:
- dobra znajomość j. angielskiego,
- chęć do podjęcia pracy na stałe,
- dyspozycyjność do rozpoczęcie pracy do zaraz.

Zakres obowiązków:
- prace porządkowe,
- obsługa gości hotelowych – praca na barze.

Warunki zatrudnienia:
- zatrudnienie w oparciu o irlandzką umowę o pracę,
- wynagrodzenie 350 £ brutto tygodniowo,
- czas pracy od 40 do 50 h tygodniowo,
- bezpłatne zakwaterowanie w pokojach jednoosobowych,
- bezpłatne wyżywienie,
- wsparcie w pierwszych dniach pracy,
- przygotowanie dokumentów aplikacyjnych w j. angielski,
- przygotowanie umów o pracę i innych formalności w j. angielskim.

Osoby zainteresowane oraz spełniające wymagania prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych do dnia 6.03.2016 roku w tytule wpisując OBSŁUGA HOTELU na maila praca@irkl.pl .

Zapraszam do kontaktu telefonicznego pod numer 535 995 195.
Prosimy również o dołączenie do CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 1997 nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami. Zgadzam się na przetwarzanie przez IRKL Sp. z o.o. moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”
Nasze oficjalne uprawnienia rekrutacyjne możecie Państwo zweryfikować w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia, gdzie jesteśmy zarejestrowani jako agencja zatrudnienia nr 10485.