Praca Stolarz lub Asystent Stolarza, sprawdzony pracodawca

Dodane Środa, 23 Marca 2016, 15:38:04, ID ogłoszenia: 4831
Do negocjacji
Praca Stolarz lub Asystent Stolarza, sprawdzony pracodawca
Wyświetleń: 825

Opis ogłoszenia Praca Stolarz lub Asystent Stolarza, sprawdzony pracodawca

Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego jest firmą zajmującą się rekrutacją pracowników oraz szkoleniami przygotowującymi na stanowisko pracy.
Aktualnie dla swojego irlandzkiego klienta poszukujemy pracowników na stanowisko:
STOLARZ lub ASYSTENT STOLARZA
Miejsce pracy: Wembley, Londyn

Wymagania:
- komunikatywna znajomość j. angielskiego,
- dyspozycyjność do podjęcia pracy w Anglii na stałe,
- doświadczenie na w/w stanowisku.

SPRAWDZONY PRACODAWCA! NA MIEJSCU PRACOWNIK ZREKRUTOWANY PRZEZ NASZĄ FIRMĘ.

Zakres obowiązków:
- prace stolarskie, instalacje drzwi, okien.

Warunki zatrudnienia:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u angielskiego pracodawcy,
- wynagrodzenie godzinowe,
- czas pracy: pełen etat, od poniedziałku do piątku – 7:30 – 16:30,
- zakwaterowanie zapewnione przez pracodawcę – 50 funtów tygodniowo,
- pomoc w rozwiązywaniu problemów,
- przygotowanie dokumentów aplikacyjnych w j. angielskim,
- przygotowanie umów o pracę i innych formalności w j. angielskim.

Osoby zainteresowane oraz spełniające wymagania prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych do dnia 17.04.2016 roku na adres mailowy praca@irkl.pl, a także dopisek w sprawie jakiej oferty pracy wysyłają Państwo CV.
Zapraszam do kontaktu telefonicznego pod numer 535 995 195.
Prosimy również o dołączenie do CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 1997 nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami. Zgadzam się na przetwarzanie przez IRKL Sp. z o.o. moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”
Nasze oficjalne uprawnienia rekrutacyjne możecie Państwo zweryfikować w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia, gdzie jesteśmy zarejestrowani jako agencja zatrudnienia nr 10485.

Opis ogłoszenia - Praca Stolarz lub Asystent Stolarza, sprawdzony pracodawca

Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego jest firmą zajmującą się rekrutacją pracowników oraz szkoleniami przygotowującymi na stanowisko pracy.
Aktualnie dla swojego irlandzkiego klienta poszukujemy pracowników na stanowisko:
STOLARZ lub ASYSTENT STOLARZA
Miejsce pracy: Wembley, Londyn

Wymagania:
- komunikatywna znajomość j. angielskiego,
- dyspozycyjność do podjęcia pracy w Anglii na stałe,
- doświadczenie na w/w stanowisku.

SPRAWDZONY PRACODAWCA! NA MIEJSCU PRACOWNIK ZREKRUTOWANY PRZEZ NASZĄ FIRMĘ.

Zakres obowiązków:
- prace stolarskie, instalacje drzwi, okien.

Warunki zatrudnienia:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u angielskiego pracodawcy,
- wynagrodzenie godzinowe,
- czas pracy: pełen etat, od poniedziałku do piątku – 7:30 – 16:30,
- zakwaterowanie zapewnione przez pracodawcę – 50 funtów tygodniowo,
- pomoc w rozwiązywaniu problemów,
- przygotowanie dokumentów aplikacyjnych w j. angielskim,
- przygotowanie umów o pracę i innych formalności w j. angielskim.

Osoby zainteresowane oraz spełniające wymagania prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych do dnia 17.04.2016 roku na adres mailowy praca@irkl.pl, a także dopisek w sprawie jakiej oferty pracy wysyłają Państwo CV.
Zapraszam do kontaktu telefonicznego pod numer 535 995 195.
Prosimy również o dołączenie do CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 1997 nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami. Zgadzam się na przetwarzanie przez IRKL Sp. z o.o. moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”
Nasze oficjalne uprawnienia rekrutacyjne możecie Państwo zweryfikować w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia, gdzie jesteśmy zarejestrowani jako agencja zatrudnienia nr 10485.