Specjalista ds. kontaktu z klientem zagranicznym

Dodane Wtorek, 23 Lutego 2016, 15:23:38, ID ogłoszenia: 4450
Do negocjacji
Specjalista ds. kontaktu z klientem zagranicznym
Wyświetleń: 815

Opis ogłoszenia Specjalista ds. kontaktu z klientem zagranicznym

Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego jest firmą zajmującą się rekrutacją oraz szkoleniami przygotowującymi na stanowisko pracy.

Aktualnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży AGD/RTV, poszukujemy pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta niemieckiego
Miejsce pracy: Bad Homburg (Frankfurt am Main), Niemcy

Poszukujemy osoby która:
- biegle zna j. niemiecki,
- posiada doświadczenie w obsłudze klienta,
- jest komunikatywna, zaangażowana w pełnione obowiązki, otwarta i entuzjastyczna,
- znajomość angielskiego konwersacyjna,
- dyspozycyjnej do pracy od zaraz!

Obowiązki:
- profesjonalna obsługa klienta
- pomoc przy rozwiązywaniu problemów i udzielanie wszelkich niezbędnych informacji klientom firmy,
- nadzór nad pracownikami biura,
- nadzór nad sprawnym działaniem serwisów technicznych,
- systematyczne prowadzenie szkoleń dla pracowników firmy.

Oferta:
- umowa o pracę,
- wynagrodzenie od 1500€ netto,
- praca na pełny etat,
- atrakcyjny pakiet relokacyjny,
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
- szkolenie wstępne.

Wszystkie osoby zainteresowane zachęcamy do składania swoich CV do dnia 25.02.2015 roku na adres mailowy: rekrutacja@irkl.pl

Więcej informacji udzieli Pani Ania telefonicznie pod numerem 733 516 777.

Opis ogłoszenia - Specjalista ds. kontaktu z klientem zagranicznym

Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego jest firmą zajmującą się rekrutacją oraz szkoleniami przygotowującymi na stanowisko pracy.

Aktualnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży AGD/RTV, poszukujemy pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta niemieckiego
Miejsce pracy: Bad Homburg (Frankfurt am Main), Niemcy

Poszukujemy osoby która:
- biegle zna j. niemiecki,
- posiada doświadczenie w obsłudze klienta,
- jest komunikatywna, zaangażowana w pełnione obowiązki, otwarta i entuzjastyczna,
- znajomość angielskiego konwersacyjna,
- dyspozycyjnej do pracy od zaraz!

Obowiązki:
- profesjonalna obsługa klienta
- pomoc przy rozwiązywaniu problemów i udzielanie wszelkich niezbędnych informacji klientom firmy,
- nadzór nad pracownikami biura,
- nadzór nad sprawnym działaniem serwisów technicznych,
- systematyczne prowadzenie szkoleń dla pracowników firmy.

Oferta:
- umowa o pracę,
- wynagrodzenie od 1500€ netto,
- praca na pełny etat,
- atrakcyjny pakiet relokacyjny,
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
- szkolenie wstępne.

Wszystkie osoby zainteresowane zachęcamy do składania swoich CV do dnia 25.02.2015 roku na adres mailowy: rekrutacja@irkl.pl

Więcej informacji udzieli Pani Ania telefonicznie pod numerem 733 516 777.